Hjälp oss att bli bättre!

Kundnöjdhet är oerhört viktig för oss och vi gör vårt yttersta för att våra kunder ska få en bra upplevelse av vår service. Om vår service inte motsvarat dina förväntningar vill vi veta det så att vi kan förbättra våra processer. Här hittar du information om hur du lämnar in din feedback till oss.

Hur ser processen ut?

Vår målsättning är att följa upp all inkommande klagomål för att säkerställa att liknande incidenter inte sker igen.

När vi har mottagit ditt ärende kommer vi att undersöka det som uppstått och informera dig om hur vi går vidare. Vi strävar efter att ha löst inkommande ärenden inom 6 arbetsdagar efter mottagandet.

Hur skickar du in din feedback?

Fyll i webbformuläret

I formuläret nedan kan du lämna din feedback till oss på Arval

Prata med oss

Ring oss på +46 87 99 88 90
mån-tors 08:00-17:00 & fredag 08:00-16:00

Skriv till oss

Mejla oss på Quality@arval.se eller till din kontaktperson hos oss Arval alternativ posta din feedback till:
Postadress: Arval AB, Box 80, 182 11 Danderyd
 

Träffa oss

Du är välkommen till vårt kontor på Vendevägen 89, 182 32 Danderyd

SKICKA IN DITT ÄRENDE TILL ARVAL

Jag bekräftar att jag har läst och förstått Arvals dataintegritetspolicy